2005-11-07 16:21:47ices

了斷

呢幾日我一直處於低氣壓,
心情好差,
冇mood做任何野,
眼淚亦常常不自覺的流了出來,
好影響我的日常生活ar,
真是好down、好down,
好唔掂ar,
終於尋晚我決定要嚟一個了斷,
我唔可以繼續咁樣,
so我尋晚有點衝動地約咗佢出嚟傾,
其實我唔知要傾d乜,
有點為自己的衝動而後悔,
不過今次出去傾係有必要ga,
因為影響到我的日常生活,
甚至有人勸我既然咁辛苦,
不如放棄,
不過我唔捨得咁多年的感情,
so我唔想放棄住,
不過有d野唔到我話事嘅,
我都唔知點解會搞成咁,
我只係覺得大家好少見,
距離好似遠咗,
想大家可以多見、多搵d,
friendship 好d、close d,
but就變到而家咁............
好似要唔得la,
唔知今日會傾成點呢?
雖然我唔想放棄,
不過唔代表我唔會咁做,
今日傾成點、以為會點係一個關鍵,
希望我今日唔會再搵人哭訴la!