2004-07-08 17:12:12Riddle

音樂交流

今日一番到去

就見到好多唔屬於我di班ge人入左li我di班房

有A班ge田雞同林詩業

同有D班ge yellow bee同梁紹昌

佢di同大姐拎o係o度玩緊咭

而癲雞昇就同hit就o係隔離睇住

方死人唔知佢gi玩緊咭咩

俾miss leung見到ge話就好玩la (奸)

跟著我就擺左D野埋我個位o度la

就見o度某班死八公八婆o係o度玩咭

無聊

跟住「格眼」拉左fishball去toilet

呵呵

但係o個條走「朗」超臭

可能因為o岩o岩油完油漆

無耐打鍾lu~

但係chu chu 仲係好似琴日o甘

好耐sin返課室

哇哈

我di又好嘈

又出埋位(我都有份)

反左一陣之後

少嵐話李文「太」li左

嚇到我di即刻坐番埋位o度

點知原來只係少嵐嚇下我di

攪錯ar

and then就有人叫我di去禮堂

禮堂好少人wor

>>>唔見o西DF.1

好happy

本li我di 係坐o係左手邊ga

跟著唔知點解肥佬梁叫我di 2C坐過去右手邊

好前wor

今日係我di school同天水圍香島中學 ge音樂交流

我feel le~

都係我di o個間中學D music 好D law

and then唔夠12:00就放左lu

上番班房開locker sin

又見到黑板寫o個D字

話攪BBQ wor

佢di痴咩根ar

o甘o能熱仲走去攪BBQ

係唔係想一鍋熟ar?

想我di中暑?!

o個陣全班入埋醫院o甘點?

係唔係班會負責sin?!

仲話le

要攞班會D錢

唔去ge話都唔會俾番D$$我di

因為就算分開

都只係得番人人5蚊wor

大佬呀

5蚊都係$$le ga

一個人5蚊je

5個人就25蚊ga la

都係以前1E好D

以前呀

我di係將D錢捐俾無國界醫生ga

雖然都只係得番200幾蚊

但捐出去好過o西左佢

仲要做埋D無謂野tim



講起今年ge班會

都好似無野攪過

只係知收錢,收錢,收錢

自己諗諗下諗左去教maths o個個榮fa到

好嬲

又唔知自己教maths真係教得衰過人wor

又走去教

and then 搭751返屋企o個陣

見到黃祖恩呢條死八婆

feel到佢ugly左

跟著到tuen mun 醫院就落lu~~

返到屋企

過左一陣sin見到fishball on icq

同佢講左一陣之後反野

係o甘send D harry potter ge 網俾佢

呵呵呵

激死佢

笑屎我

send下send下

sin知道原來自己都有好多harry potter ge 網 -w-v

P.S.
張photo就係教maths o個個呀伯la