2005-05-31 11:52:55伊卡密斯

結婚…

又一次用結婚做topic…
但係今次結婚ge都唔係我….
((男朋友都未有…..結咩wo…))
今年會有三個親戚…
一個網友結婚…
~.~”
今年好日子多咩?
咁鬼多人結婚ga?
Well………..
睇愛情小說果然係萬劫不復….
小說的愛情世界..
現實生活又點會有丫@@?
男ge個個專情…
女ge個個處女(?!)
((處女係愛情小說係好重要ge一個元素…
唔係處女唔夠幸運(?!)))
XD~
算數LA…..
要睇下我”亞哥”
幾時會放過我兩姐妹(?!)
OR 其實….佢只係想好好保護我兩個呢?
反正又唔會問到”亞哥” GE答案GA…..
((如果你有辦法搵到佢GE我話你好野(?!)))
放長雙眼睇下會點LA~