2004-10-20 01:25:51Catherine

暑假...

今年暑假,有好多好難忘0既事
重頭戲就一定係去我0既日本仙之旅啦
但係,仲有好多前所未有0既事發生...
好似去旅行前兩日,都唔知乜事,明明成日都容易腸胃炎架啦
平時飲多2杯保礦力,就好快無事架啦...
但係今次搞到腸胃炎睇急診,仲入埋院,住左兩日,唉...
吊左3支針,打左一支IM,食左幾日藥,加埋住兩晚,咁就夠錢比我去多次泰國喇
不過,都好0既,如果去到日本先黎咁,就真係...
日本之旅,浸左3晚溫泉,日日唔係山就係水,都幾Releax架~
當然啦,最大收鑊就係我地d xx限定叮噹野啦~
有幾多!? 睇下張相你就知架喇~
仲有0既奇事就係去左香港pumX總公司開會囉...
成場會得我一個"妹妹仔"係度,搞到我都有D唔好意思...
不過都睇到同學到D平時睇唔到學唔到0既野0既~
反正陪媽媽去香港,係我提出0既:P
亦都比我知道,而家賺錢真係唔易囉....唉
睇見媽媽嗡辛苦,我真係要乖D先得喇~