2011-07-04 22:00:00OuRS

馬爾代夫‧DAY4

第4天,天氣都係好好,太感動喇!

又一頓豐富既早餐迎接今日既活動:睇海豚+游水+夜釣~




又見到可愛既婘毛B~









9:30AM去到water sport center等出發搵海豚~





大家都好期待見到海豚~







兜左差唔多2個鐘都見唔到海豚,唯有返歸喇~





酒店免費比多次機會我地,下午4:00PM再出發多一次~


之後我地自己去玩浮潛~



無著FIN好似游極都係原地踏步咁,最後自己都頂唔順自己,都係要去借返對FIN~







玩完返房沖個涼~


4:00PM又再一次出發搵海豚喇,希望見到佢地喇~


黃昏出海,又係另一番景緻~



結果。。。都係睇唔到呀。。。

有D失望。。。不要緊喇,當遊船河囉~




之後,又要趕下場,趕赴6:00PM既夜釣喇~



日落好靚呀~







魚弭~




開始釣魚喇~



比傻R釣左條魚仔,佢不知幾開心!

其他人都係餵魚~


釣左個多小時,結果,全船人,除左傻R釣左條魚仔,同有個人釣左條好可怕既海蛇之外,全部魚都係一個COACH釣既,可能佢想証明比我地睇,唔係個海無魚,係我地釣唔到者~


酒店免費煮D魚比我地食,但因為太累,又加上連日黎玩得太耐,有D病病地,只係食左DINNER,等唔切食,就返左房休息喇~