2011-07-03 22:00:00OuRS

馬爾代夫‧DAY3

第三天都係一早就起身,今日都係好好天呀!






食早餐~








今日安排左潛水,食完早餐就去PADI設於KANDOOMA既DIVING CENTRE上潛水訓練,首先睇帶,然後帶齊裝備落水練習,有信心下午先可以潛水,傻R訓練完衝破左上次既陰影,約好教練下午2:30PM去潛水~

之後我地再係泳池練左一陣水,就返房沖涼食下野同快叉~





上船出發喇~


















我地今次潛水既地點就呢度喇~



每人都派左隻潛水電腦表~



呢個就係我地既TRAINER喇,佢係西班牙人黎架,係唔係好大隻呢?





水底真係好靚呀,
見到一條魔鬼魚、海龜、超大的吞拿魚及無數不知名的魚​仔,可惜我地影唔到相,途中還不小心比 d 細細的 jellyfish 刺親手臂,好似蚊咬咁!

不知不覺就潛左45分鐘,要上船喇~



舉起呢條蕉就有人黎執返我地~



好好玩呀,平安上趕,感恩~







返房沖完涼就出去水屋個邊行下睇日落~


































A very beautiful sunset, absolutely relaxing and unforgettable~
























































上一篇:馬爾代夫‧DAY2

下一篇:馬爾代夫‧DAY4