2010-04-25 23:59:26OuRS

Weekends Life

今個星期六,有朋友來探我地,我地又開爐燒烤喇~







跟住睇下我地5條魚仔喇...佢地住左係到三個多星期了,見佢地每日都好爽皮咁遊來遊去,睇黎佢地同我地一樣已經好適應個環境~

有一條同傻R一樣咁傻既叫”黑仔”~


而呢條就最大條,就叫佢“大條”喇~



呢條魚鰭有小小黑,就叫佢”小小黑”~


呢條白色魚仔頭頂有點紅,就叫佢”鴻運當頭”~



仲有一條都係紅色,但細條d,就叫佢做”細條”~



上個星期,我地已經買左幾舊浮下浮下既植物比佢地玩捉迷藏~






星期日,因為晚上要幫奶奶慶生,唔可以去太遠玩,於是諗住近近地去阿蘇介紹過既河上鄉豆品廠,食8元任食豆腐花~


資料圖片:
 

去到就見到幾架旅遊巴,呢到咁荒蕪都係景點?咁都得?

搵極都搵唔到間豆腐廠,淨係見到呢間野,估計應該係滔滔開既~

裡面有好多頭抽、杏仁餅之類滔滔好鍾意食既野賣~

我地就買左呢支鱈魚燒過下口癮~

好無聊~

呢度可以望到我地屋企架~


俾人老點左間豆腐廠搬左去森林裡面~





最後都係搵唔到,放棄=>走~

沿途風光明媚,仲見到一隻在樹上睡覺的懶懶貓~



傻R真係好鍾意貓架,睇下佢睇貓睇到幾傻~


奶奶生日快樂~