2010-02-18 23:30:13OuRS

Yea‧唔Yea

明天萬眾期待既YOHO MIDTOWN明天正式開售喇!!




當然有AGENT叫我地YEA番間喇,我都想(如果好平既話)!

睇過晒所有售樓資料,討論區,仲實地視察過...





計過條數,飛都入埋,睇下有無機會搬過去,因為佢始終近西鐵,樓下有大商場又有大會所~



據知第一水會先開M2,然後M6,之後係M9,M2已全被內購,要等後補~



今日不斷收到各大AGENT既各路最新消息,連價單都收到,比各位有興趣既朋友研究下啦:


雖然價單比佢之前”吹”既($5,000)有平左少少,但都係貴喇,即使係首輪都唔係咁驚喜~

其實YOHO既座向、境觀等各缺點我地都心中有數,心儀既M2 三房應該都無貨,有都唔會平,M6 兩房又唔係咁實用,向西之餘,仲要望好多樓,又貴,所以我地都應該唔會YEA架喇,雖然即使唔會住都可能摸得出賺到錢,但我地都唔想TAKE 呢個 RISK,因為我地已經有一層好好景既樓,而且今年既樓市真係好唔明朗,一動不如一靜呢!



即管一年後睇下我地有無下錯決定喇~

 

上一篇:趙開源和陳節流

下一篇:Hibor Rate Update