2004-10-15 18:48:43人馬座囡囡elaine

13-10-04 ( WED )

連續幾日都成點鐘先sleep , 好眼訓呀 , 本來今日返下午 , 但因為我地 putonghua要交錄音功課 , 所以我同 terry , charmaine , Emily 9點半一早返去city 度去二樓度借錄音機 , 點知 Emily 遲大到 , 所以我地唔等佢先 , 又去左方潤樓是但一間空 room度錄 , 錄之前又用快譯通查定d音點讀 , 正當我地都講得怪怪個時 , 咁arm有個boy入左黎 , 佢聽到我地講d putonghua 半桶水 , 佢就教我地 na , 原來佢唔識聽廣東話 , 淨係講 putonghua , yeah~~~我地即刻捉住佢 , 幫我地錄左一次音 , 人地有天書呢一樣野 , 我地就有天帶 , ha~~~thx 哥哥 ar , 佢講得真係超好聽 law , 我地三個人錄左勁奈 , 仲要不停重錄 , 錄到11點幾先錄好3 parts , then Petty & Emily 就黎到 na , 跟住我地就錄第四part , 最搞笑係 charmaine , 紅綠燈 , 綠 ge 正確發音係 Liu , 佢起碼錄左5 , 6次都讀成 (尿) , 笑爆咀 , 跟住我地唔俾佢錄住先 , 俾 Emily 錄左先 , 12點幾我就同 charmaine去左又一城買外賣M記做 lunch , 食完之後佢地就去上 soci lecture , 而我就走左呢堂 , 因為一陣間韓文 test , 仲未溫熟晒 , 所以去左 library度自閉 , 而且我叫左 Emily幫我用 mp3錄音 , 錄低今堂 lecture講麥 , 我諗佢地肯定不停向部 mp3講野 , 錄低d白痴野俾我聽 , 跟住上韓文 , 個 test 都 ok ge , 完左之後我就同 Terry諗定 soci present D稿 , 又去搵小玉老師傾 , 成7點幾先 back home~~~~