2004-10-12 12:17:43人馬座囡囡elaine

8-10-04 ( fri )

勁奈未打返d dairy , coz this week super busy na , 打返Friday d dairy 先 , 今朝上完putonghua 之後 , 本來約左 藍藍 & jeff去搵 Miss Sylvia 傾返 Interpersonal communication ge presentation , 但我又想去打 Badminton wo , coz 今日我地約左 Roger sir 去打羽毛球 in city u sport complex 度 , finally淨係藍藍 and Jeff去傾 , 我就同 Emily , Charmaine , Terry 去 sport complex na , Jack Book 左 11:30場 , 但我地唔識路 , 搵左成個字先 Find 到個場 , 跟住我就同 Roger sir 打半場單打 , 原來佢都打得唔差 , 同佢打到流晒汗 , 超倦 , 勁奈冇認真咁打過 , 打到12:30 , 我地成班人就去 eat lunch lu~~~有 Emily , Charmaine , Terry , Jack , 藍藍 , Lily , Petty , Rachael , 食完之後就 back home lu~~~~
激死我 na , ida個傻婆之前叫我同佢參加一去外國交流 ge programme , 點知原來佢交 form 個時俾一個 Mentor 折住佢 , 話呢個 program 好煩 ga , 要日日交 project , 之前又要係咁開會 , so ida 最後都冇交到份 form , 但佢又唔話返俾我 , 搞到依家兩頭唔到岸咁 , so 佢就請左我食 Kinder , ha~~~~遲下先 withdrawal~~~
type in i.t lab 12:15p.m