2004-10-01 18:21:54人馬座囡囡elaine

26-9-04 ( SUN )

今朝7點俾 baba & mama 嘈醒 , coz 今朝要去飲茶 , 7點9去到茶樓 , 食左唔太多野 , 9 點鐘就去返 milk's婆婆度攞左佢支柺扙 , 等埋我好奈冇見 ge 麗江姐姐之後 , 就搭小巴仔去下埔探 my 嫲嫲 lu , coz my 嫲嫲前一兩個 week 係一日之間跌倒兩次 , 以老人家黎講好嚴重 ga na , so 攞左支柺杖俾 her , 坐到10點幾 my 二舅父就用電單車車返我地去亞 milk's 個婆婆度 , 又傾左一陣 , 就去返 my uncle's home 度 eat lunch , 食完之後 my mama & 二舅父就陪我落樓下買左十本簡體字 ge 叮噹漫畫 , $35 咋 , then 我仲想周圍行街 wo , so 由 uncle 個孫女帶左我去附近行街 , 本來睇中左條綠色褲 ga , 點知冇我碼 , 算~~~本來想買33 ga , 但個價錢同 HK 差不多 , 雖然可以勁講價 , 但我唔太識講我d鄉下話 ma , 我淨係識聽唔識講 , so 最後空手而回 , then my mama and me 就攞埋行李去車站 lu , 我地搭2點鐘班車返深圳 , 途中有d堵車 , 成5點先到深圳 , then 搭 KCR , back 到 home 都6點半 lu , so tired~~~~點知返到 home 先知 my computer 壞左 , 但佢又超抵死 ga wo ,
play到icq , 卻上唔到網 , 開到 window media player , 聽到 song , 卻入唔到我的電腦 , my brother will repair it this week , 又見唔到 My Click-B na , miss them so much ~~~~