2004-10-01 18:20:02人馬座囡囡elaine

25-9-04 ( SAT )

昨晚訓得3個半鐘就 wake up lu , 朝早8點鐘起身 , 唔願起身 , 但要"汁"行李 , 好勉為其難咁起左身 , then "汁"行李 , 9點幾 my mama 又放工 back 到 home , then 10點鐘就出發 lu , 去到羅湖都11點 lu , 11點3就搭旅遊巴去 my 鄉下海豐 na , 我當然即刻係架車度 sleep na , 搭左兩個半鐘之後就到 lu , 落車之後去左街邊 ge 小食檔度 eat lunch , 我叫左雲吞米粉 , d 雲吞完全唔係雲吞 law , 都唔係包蝦 ge , 係包豬肉 ge , then 我地就去左亞 milk's ge 婆婆度 , coz my mama 買左個4個腳架 ge 老人輔助器俾佢 ma , then 坐左陣之後 , 就去左 my baba 個朋友 ge home 度 , 仲係 TV 度見到 JTL tim , 真羨慕大陸d電視台有成30幾個 , 個uncle 同 my baba 好似孖寶兄弟咁 , 一高一矮 , 好搞笑 , 而且 d 關係仲好過自己親身兄弟咁 , 我地擺低 d 行李之後 , 我地再去左 my mama 前幾年上契 ge 媽媽 , so 我多左 d 契 ge 婆婆 , 公公 , 舅父仔等等 na , 去到坐左一個幾鐘之後 , 5點鐘再 back 返 uncle's home 度 eat dinner , 不過 d 餸就唔多 arm 我胃口 , 可能我食唔慣鄉下 ge 清淡 or 咸魚 , 食完之後6點半 uncle 就帶左我地去佢相熟 ge hair salon 度 , my mama 就洗頭 , my baba 就洗頭+染髮 , 我就洗頭+負離子 , 我地洗頭就由d北菇洗 , 因為聽到佢地用d我都聽唔明 ge 半咸淡 ge putonghua 傾計 , 洗足半個鐘 , 我差d訓著左 , then 我夜晚7點3開始整負離子 , 由於 my uncle 係d好有權威性 ge 人 , so 不斷催促d髮型師&威脅佢地要整好d我個頭髮 , 否則返黎收拾佢地 wo , so 我就無端端變左做貴賓 law , 我都睇得出d髮型師好用心咁整我個頭 , 由於我 highlight 過 , 傷左d金毛 ge hair , so 兩個髮型師先" new "起晒我所有 ge 金毛 , 等d金毛遲d先塗藥水 , 藉此冇咁傷 , 吹頭 , 塗藥水&夾頭髮都係兩個人同時一齊幫我做 , 睇黎 uncle 真係好有份量 law , 不過我覺得 my 鄉下真係雜左好多 law , 一到夜晚d北菇著得勁 sexy 咁周街走 law , 連個間 hair salon 都滿佈北菇 law , 洗頭個d實係北菇 , 仲好明目張膽咁傾交易 law , 我整緊負離子個時 , 有個勁肥 , 化濃妝 ge 北菇指住我個頭同個髮型師講 , 話我個頭染得好睇 wo , 叫髮型師下次都幫佢染靚d , 佢仲話最多佢俾個全套服務俾髮型師 , 個髮型師即刻話殺你 na , 成交 ~~~ 你地想點呀???傾交易都唔該行開d先講 na , 係髮型師夾緊我個頭時仲講 , 係正我隔離講都完全不知廉恥 , 唉~~~~正 cheap 精~~~~係我 uncle 不斷催促佢地之下 , 我比原先要整5個鐘 ge 時間提早左 , 整左 3 個半鐘就得 lu , $140 咋 , so cheap , 10 點 9 my baba 就去接我回uncle 家 , then 我同 baba , mama 都話唔想打擾到 uncle 個家 , so 我地三個去租旅館度訓一晚 , $100 咋 , 但環境都幾好 , then 12 點半先 sleep ~~~我就黎渴睡死na~~~~