2004-11-20 16:42:26尚未設定

上帝去左邊?

突然間覺得好凍......
突然間覺得好驚......
我覺得我身邊咩都好恐怖......
我見唔倒上帝......
我唔見左上帝......
我搵極都搵唔倒上帝......
上帝去左邊?
我真係好驚好驚........
上帝唔係度呀.....
得番我一個咋......
我真係好驚呀........
好凍呀~.......

"我地似完未完
想要珍惜,就要等劫後餘生
我地之間原來唔夠既,其實係福氣.......
今日個姑娘問我,聖誕願望係咪想你快D好番
我已經唔識得回答........
究竟愛可以有幾偉大,福氣又可唔可以收埋?
就算到你想番的時候,或者你的肉體,都已經等唔倒你
我望住顆聖誕樹,許左個願
天意話比我知,我地兩個人走埋一齊,就係要經歷呢D咁既事
但可唔可以再話我知,我願意接受,咁跟住我應該點做?"

"捱過無數晚 為今晚 竟與你分散
我今年 沒聖誕 寒流下勉強支撐
要過今晚 或許艱難 借我厚冷衫
等我在人群之間 呆站渡過了新年亦未覺冷

......
還更假裝慶祝嗎 悠長盼望可是年曆裏
今晚 已畫上交叉

如要凝結我 淚斑斑 天氣要多冷
我今年 沒聖誕 寒流下勉強支撐
教我心淡 並不很難 見我更簡單
不要在猶豫之間 胡亂答應我今年共度聖誕
留下我似個小孩獨自冀盼"