2004-07-13 19:44:38尚未設定

一個人一世

我消失左兩個幾月啦!我一唔露少少尾出黎,D人就真係當我死左,ICQ又冇message,電話又唔響,email又冇新野~ 我都終於知道我真係冇人冇物!
都好彩,冇左佢地,我都識得自己幫自己成長,都知道只係靠自己既力量係唔夠,但靠著 神的力量,我自己就算只係靠自己,都可以不斷成長!啊呵呵~

我都知我呢世人都會係一個人咁過架啦!但唔打緊啦喎,其實諗諗下都有D慣架啦!不過有時都好ENJOY一個人的感覺,返而多左人會有D唔自然~或者,其實只係自己係度迫緊自己去鍾意一個人的生活,但ANYWAY,我第時一定係一個人,因為我都決定左,就真係唔想改~我一直都希望有自己的物業同事業,一個人一間屋返而仲適合我,因為呢個其實都係我一直嚮往的生活,或許係因為我由細到大,自己的私人空間始終唔夠,一個人住,發起癲上黎,死左都冇人知就最好!

而對於愛情,有時真係想下,總比真正擁有來得更好!我都唔敢要,什至有D恐懼添!或者係我唔敢相信一個男人可以由陌生至到了解,至到接受我的缺點,直到死個一刻~好恐怖~諗下諗下,仲有D毛骨悚然的感覺!可能係我唔鍾意比人知道我的缺點同醜態掛!都真係幾爭呢種感覺!婚姻,係一樣好高深的學問,我自問就真係唔係好敢TOUCH!比你遇倒個好的,就當係比你執倒身彩(係 神比你的大大恩典);遇倒個唔好的話,就真係苦過麥豆,死左去好過!更何況,我又唔係傳統的女人,一定要結婚生仔~我係新時代的女性,我可以靠自己,有自己的事業,做自己的事!愛情同事業比我任擇其一,我當然係事業人啦!
可能有D熟人會問我,"你唔係鍾意細路仔的嗎?你唔結婚可來小孩?" 咁我會話,唔係同自己的老公生的話,都冇意思啦!更何況,我如果真係想要個細路,我可以領養的嘛~
我唔要行前人的路,我係我,我要行的,係自己的路!但我都知道一點,我的一切,都是在祂的掌中!