2003-11-04 14:08:53尚未設定

真正o既男人 (二)

今日, 十一月四日.
我終於 "合法" 地成為真正o既男人!

如閣下乃本台之忠實讀者, 一定會明白小弟o既意思.
無錯, 我考倒車牌喇! 當然係要用棍o個種啦~~ 仲要一take 過攪掂!
哈哈, 興奮之情實在難以形容呀!

Um… 下一步要諗o既就係買車問題喇.
Skyline, Subaru… 嘻嘻~
不過, 呢一樣嘢有點太過遙遠, 無三,五,七年都唔駛旨意,
唯有間中租車玩下啦.

最後, 我再引用友人Q 的金句 : “ 作為一個真正既男人, 棍~一定要掂! ”
家陣…我就係一個真正既男人喇, 勁!

<<呢幅相係我揸機, 不過下次就唔會喇, 因為到時我揸緊… 車嘛.哈!>>