2006-04-05 14:52:56嘜芝高 士的

喪天理!副班慘情,被女圍剿

嗰日中午按往常嚟講,壹仔都係出去網吧抽機咖喇,不過好似俾班主任講唔知咩出去要請假定點,所以壹仔就留響教室度,度過咗人生最黑暗嘅一個鐘頭……
嗰日中午啱啱好撞正奶燕生日,奶燕切完件戟,就「太公分豬肉」,人手一件,分完有突,冇諗到突然殺出個班主任嚟,好彩好彩,蛋糕仲有淨啫,班主任接過件戟,食咗啖,竟然話嚿蛋糕成嚿磚咁,你食就食喇,仲咁多辯駁,就算唔好味都唔好講出來啊嘛,真係唔鬼識做。
班女見副班長,啊壹仔枱度件蛋糕郁都冇郁過,就諗住今日奶燕生日,飲飽食醉就點都嚟啲餘興節目咖喇,顏小肥行咗過去問:「點解你唔食啊?」
「冇啊。」壹仔唔係幾中意食蛋糕。
「冇?」突然+Min從旁殺出,撳住壹仔兩隻手,顏小肥攞起蛋糕插咗件笑吟吟咁話:「我喂你食呢?」
「唔使喇,喂!唔使喇……」壹仔大嗌,之後俾顏小肥質咗件入口,「我自己嚟,唔使你代勞。」
食下食下,壹仔擺低蛋糕跑咗出去,班女雖然如狼似虎都抓佢唔住,壹仔諗住都唔會再玩咖喇,點知一入去,又俾班女仔上下其手,認真大石壓死蟹。壹仔又俾人監生骾蛋糕,壹仔大鬧:「王兄你人渣!唔幫我!!!」,王兄當冇事發生過。「點解你哋係都針對我啊……」壹仔問。
「鬼叫你唔食蛋糕啊!」
「勳哥夠冇囉!」
大家霎時間望住勳哥,勳哥即刻三扒兩撥食埋件蛋糕。呢個時候值日班長葫蘆入咗嚟,壹仔大叫葫蘆幫手救救佢,葫蘆越嗌越走,走夾唔透。葫蘆後來咁老實嘅人都話:「我唔走,我蠢喇我!」
「神棍又唔搞!」
「人哋Uncle Stick啊,Uncle輩嘅點敢搞啊。」
小肥整咗嚿忌廉,一抹,整到壹仔成個嘴角都係,神棍一直話:「算喇,算喇。」都冇人聽佢支笛,神棍只可以話:「壹仔慘遭女仔蹂躪啊……!」認真似恐怖分子準備割肉參個頭咁……
搞完壹仔,顏小肥留起啲忌廉諗住……下晝,奶燕跑去豬輝度,「啪」一聲,豬輝成塊面好似整咗啲剃鬚膏咁。
唔好意思,講遠咗。不過壹仔真係夠晒好老脾,咁俾人玩都唔還擊。如果將壹仔比作係一座火山,咁佢到底係個死咕咕嘅火山啊?定抑或係「蓄勢待發」嘅活火山呢?還是話,正一俗語所講嘅:「好佬怕爛佬」,而呢個「爛佬」就怕「潑婦」喇。似乎都係要放長雙眼去睇,拭目以待喇。