2006-03-01 14:45:19嘜芝高 士的

歧視不存在,世界更可愛

新人事,新氣象,前任嘅正班長(監仔頭)就被卸落嚟啦,取而代之嘅係副班+Min,咁又係,人哋+Min民望高企,梗會扶正咖,全班差自己一票同唔知乜水寫錯之外(本身意思都係投+Min咖啦),同啊監仔頭啲票數一比,簡直蚊髀同牛髀啦,冚班就得阿君同虹姐兩個投佢之外都冇人吼冇咖啦,不過阿君純粹係玩啊監仔頭,投佢票不特只,重要個個應選人士都唔寫職位,淨得監仔頭指明工作咁話,重要至好待遇嗰只,之唔係「勞動委員」囉。相反,虹姐一直都幾「白鴿眼」,見高就拜,見低就跩,一心重諗住心目中不嬲都「英明神武」嘅監仔頭會坐硬莊咖嘛,點知真係「天有不測風雲,人有霎時禍福」,被壹仔上位咖啫,砌底咗冇得做正嘅不特只,重要連個副嘅都唔中,真係折墮成咁,唉。
虹姐一收到風,即刻「啊」一聲,鬼咩,有捉蟲啦,心諗「死火,雖然之前對壹仔幾好下,但收尾轉移目標……今次真係偷雞唔成食渣米。好彩,我平時對微笑王子(大班)都唔賴,起碼有個安慰獎,跌落地都拿返渣沙。」點解咁講?人哋大班做學習委員啵,大官嚟咖,你鋪話法。
另外,想講吓自從神棍好忙之後就唔得閒去報台,於是就放個留言台俾阿Ling去handle,接手嗰日神棍就吩咐阿Ling去放新Topic,唔放重由自可,一放真係死得人多,神棍嗰時又好忙,信得過Ling就冇上到去睇。點知第二日,壹仔
(做咗副班啦,恭喜晒)問神棍:「你搞咩啊?」
「我搞咩啊?」神棍一頭霧水。
「點會擺監仔頭個相咖?!戴住頂Nike帽,都唔知堅定流嘅,重伸只左手喺度「耶」!又叫我哋投票,男女各三個,咁鬼煩,我費事寫啦。」
「我都冇整嘢,阿Ling咋嚇?」
「不過叫我投至好人嘅話,監仔頭啦,實有嘅,冬菇頭啦,虹姐!監仔頭同虹姐俾人任講唔嬲嘅,重唔好人?」
監仔頭被「蓄勢待發」都整到好呢嘿,之後重要話「我忍!」……忍咩啊?忍尿啊定忍屎啊?孰可忍,屎不可忍啊,做忍者嘛忍……講心嗰句,固然有啲人面目可憎,但杯葛人哋都好慘咖,歧視不存在,世界更可愛啊!