2006-03-01 14:41:41嘜芝高 士的

虹姐發難,原來擺烏龍

大家好地地喺個教室度傾偈。虹姐入咗嚟,只係翻咗吓書包,就突然發起癲嚟。一味喺度叱吒咁轉,行上行落,成個日本首相咁,「左藤(騰)右藤」,睇佢個樣好似唔係幾多妥。
阿潔企響虹姐隔籬,諗住虹姐做乜事咁動肝火,點知虹姐見到阿潔就一輪嘴咁問:「你又冇攞咗我部手機啊,有冇啊!!!」
「我無端白事攞你部手機嚟做托啊!」阿潔話冇。
虹姐直情緊張到,連平時都唔整蠱人嘅蒲公英都起疑心,一手推開僕喺張枱閉目養神嘅蒲公英,發現佢冇收埋手機就問:「你有冇收埋我部手機啊!!!」
蒲公英被突如其來嘅虹姐當堂嚇到傻晒。
好衰唔衰,阿君手度拎住部手機,又收入個袖度,搞到虹姐重以為嗰個就係佢部機:「你快啲俾返部機嚟啊!!!」
阿君又特登唔攞部手機俾虹姐睇其實唔係虹姐嘅:「點解要俾你啊!」
「攞嚟啊!!!」虹姐發晒難,伸手去搶。阿君揚咗一揚部手機:「嗱……我咖!」
神棍見到虹姐抓狂嘅樣笑到攤咗喺地,虹姐懷疑神棍撻咗,興烚烚咁沖向神棍:「攞出嚟喇,唔好玩喇!!!」
「邊個同你玩,河馬嘅手機邊個會攞,貪興香啊!」
「慌死唔係上次咁,呃人咩……」阿潔話。
虹姐去返自己個位,喺個書包度摷咗摷,靜咗落嚟。
「哎呀,做咩啊,喺個書包度揾到啊?」
虹姐揞住塊面,真係丟晒大假囉,搞足成日,原來自己嚇自己,擺烏龍。又難怪嘅,我話佢有時自己對住塊鏡都會嚇親喇,見到有隻河馬喎,唔驚就奇。