2004-03-31 18:11:00尚未設定

2004年3月最後一日@

今日係中文聆聽o既exam...我都唔知點形容,又唔可以話唔識,但係我又唔肯定....
都係得一個反應.....唉~~~

今日有兩樣o野值得我寫係日記......
第一樣.....
我竟然o係試場遇到一個我以前鍾意過既女仔,都冇見成4年啦~~佢個樣都冇咩變,不過,大家都例排寒暄一番。好似交換資料咁,妳講妳o既近況,我又談我o既現狀,anyway......好珍惜見番呢個人!

第二樣....
我今日去左同二姐姐慶祝生日,原來佢成19歲咁老啦,真係慘呀~~
要改口叫佢做慈姑啦!!哈哈~~
我地又去o左麻布><番,食食食lor~~(鬼叫果度大食夾大件咩)
好戲在後頭,我同大姐姐(B姑),沉淪賭海,去o左機鋪玩跑馬仔,好好玩gar~~~
玩o左10幾蚊,我地o係咁win,玩o左好好好耐,等到唔識玩拍拍機o既慈姑&肥脾,都悶到玩拍拍機.....結果??當然係玩到大叫啦,1粒星都玩到見曬紅咁~~~

p.s.本新聞台台主(冰河),昨日有重大發現。原來我o既日記係有長期讀者gar~~
哈哈~當然,呢個咁識貨o既人, 一o的都唔簡單啦,佢就係專畫靚仔o既抽象派大師...
卡露井啦~~多謝佢o既支持啦!!不過,希望佢o既留言唔好咁抽象,可以具體o的啦!
thx~~