2008-02-11 02:21:24xo

烧自己

上几日...大哥佢地话稳日过阿铭个边烧烤...

结果前日四点几阿铭打电话过来叫我过去做野....

过得去大哥,阿东,都已经买好多野去啦....因为吾够碳...我同阿东出商场买..仲买佐其他野....

返到去...整下其他野,玩佐下跑跑(原来阿东都玩跑跑架,但系佢个大号系2二区,一区个号仲未可以考L3所以用我个号同大哥玩佐阵....)之后佢两个都无玩去佐睇电影...我就用佐阿铭部机玩佐阵,于是都过佐去睇电影.....

睇完已经九点啦....我玩紧跑跑个阵阿乌同熊人都过来啦....

过佐阵搞点个炉..开始....

估吾到既系有女个几个都无带女过来.....六个男生..一边烧一边讲笑...咩都讲....真系好搞笑.....好好玩....阿东,阿乌,熊人.三个都好耐未见过啦...阿东变化最大...

烧到十二点左右就停佐啦...但系活动仲未结束....六个人玩三公...输佐个个一碗汽水.....一碗大约两杯左右吧.....我地系一边玩....阿铭阿妹同佢同学过佐来烧烤....一点输一点.密十输密十....真系好好玩....输佐一碗...熟得三四碗已经好难顶了...之前已经食饱...饮汽水的时候我输佐四盘,六个人饮四支二点五升的汽水....饮完汽水仲有支桂花陈(饮落有D似天地一号)饮桂花陈个阵我好好运...一次都未输过....饮桂花陈个阵一次只系饮好少....但系密十有大惩罚....系密十输就加倍.....最后个个都死下死下....饮完搞点D野已经快两点啦...因为仲有太多野剩...所以琴日在来...大飞话佢自己返到去...要等到四点先训...因为个肚仲系顶佐晒....佢已经吾系最多个个...最多系熊人...
琴日都系四点几....阿铭打电话过来叫出去买野...于是就执下个样就走佐出去....

都系买佐好多零食....

搞点D野后..都系用阿铭部机玩佐阵跑跑...睇佐真电影...就开始烧.....但系今日阿东带佢条女同带对男女出来....因为一D事...阿乌过吾到来......

都系九点几开始烧.....结果又系乱讲野....咩都讲....个个都死笑.....

烧佐一段时间......D人又开始玩三公...饮汽水...今次买六支二点五升的汽水....决定一定要饮死几个....

今次俾熊人报仇.....饮得最少系佢...最多系文通(阿东带来的朋友,本来第一日个阵已经话叫佢过来..但系无来)结果今次过来饮足晒.....一共饮佐十二碗.....(一支半到两支吧....)睇住佢....惨...但系自己都吾系好好受....自己都饮佐七八碗......

我地玩三公个阵...阿铭阿妹同佢班同学落来烧......

我饮完汽水个阵已经十二点啦....个个都想走...但系海棠班同学仲系度烧..所以决定我地走人....留返佢地清就算....

第一日烧个阵买打啤酒...结果好特别....只系饮佐三支....大哥,熊人都话戒....自己又吾想饮....结果..依架仲系阿铭屋企....或者自己都要戒啦...始终对身体都吾系甘好....

来两晚真系笑到肚痛.....特别系饮汽水个阵....
熊熊 2008-02-14 23:47:13

文不贴题