2007-11-19 19:19:37xo

好特别的三日

之一

一朝早起身执佐下个样就走人啦....因为系星期四.....而且仲系去上课时间走...系学校里边走既人个个都同自己吾同方向..觉得有D怪怪地...

八点半系增院门口坐637开始返屋企的旅程....因为要坐好耐车..所以我问freedom借佐部P仔(PSP,里边有自己中意玩既game同觉得好听既歌.....)一上车我就罗佐部P仔出来玩.....但系部车系度摇来摇去....搞到我玩佐几个字就玩吾落去啦...听歌算...

差不多四十分钟...去到天河...之后再坐车返大良(因为天河无车返RG,所以先去大良,再转)好好运...一去到买票就有车返啦....一路上都系听歌...前几日已经兴奋...想快D返屋企..睇下大哥间新屋搞成点...

过到大良已经十一点半啦....我本来霖住叫大哥过来车我咖...但系打电话卑佢个阵..佢系度买紧野..无时间...搞到都系要自己坐车返....

几经麻烦..终于返到啦...但系我无去新屋....因为部电脑都仲未般出去...所以....

但系到两点几都系去佐...一入到去觉得有D怪...因为我十一返学前仲系好多好多野未搞...但系已经变佐好多....但系由于种种原因...都仲有几多野未买...特别系清洁...仲要重新清多次....

去买下野...做下野...倾下计...好快就到五点几啦....好多人都出现晒啦...几点开饭就吾清楚啦...

因为大哥D同学吾识来..所以大哥去带佢地过来....而我就等埋佢地先开饭.....

过佐段时间..佢地就到啦...但系因为人数吾多吾少...搞到分两张台.....

食完饭....过佐段时间...向我地的目的地出发...四叶草(V-MIX)c82我地间房...八个人..细房...但系都够啦....因为食饭个阵只系饮佐汽水...所以去到放心来....大哥班同学玩大话色盅好恐怖....时间过得好快...差不多一点...虽然个个都好正常...但系都要走啦...有人第二日仲要开工咖....大哥有几个同学要返屋企...有个就因为南海个边既...所以就系度训....
之二 因为系第二日既事..所以...


个晚返到去...已经好累啦...冲佐个凉...透佐阵就训啦...因为我无落蚊帐..搞到半夜起身落蚊帐.....

到七点就好好自然甘起身啦....到九点几...我叫醒四眼仔,因为我要买野...而佢坐车返南海.....大哥叫我带佢出去坐车...

去到我的目的地...先达(到先达前..四眼仔已经落车啦..)买完野...一袋二袋.....都系屋企未买的既野....再加四份豆腐花...落住个两大袋...返到屋企...无晒意见.....

中午食完饭开始清屋....搞啊搞啊....用佐我几个钟时间先清好个厅....我霖住透下再清的时候....我出佐阳台..但系一个顺手..装玻璃门关佐....甘就搞到自己锁佐自己系阳台啦...差不多两个钟啊...搞到老豆返我先可以入返去咋....

食完饭...入佐旧屋上佐阵网.....
之三


星期六返学..唉...因为要上人力资源管理所以要返去..再因为个日停电...所以...

几经辛苦的车程....又返到学校.....系天河上车个阵有个哑的人过来卖书....话系乜乜个D.....希望无卑人厄啦.....