2007-09-03 14:14:51xo

等代

九月一号中午就返学啦....今日先有网上.....但系发现好多野都吾记得啦...好多设置都无晒...因为系学校同屋企的设置有好大分别...

返来个日好惨啊...因为个日大哥要开工....结果要一点就车我去等....部车要两点半先到咖....结果去到一点半...等啊等....一个人无无聊聊甘等佐半个钟....就快两点个阵开始有人过来....先个半个钟简直闷到颠啊....但系有人来等都系甘....佢地我一个都吾识既....两点四十分左右部车开走....上车几分钟就训佐啦.....训佐几分钟.....又醒返.....发现有个男仔坐系我旁边.....我无理佢..只系知道自己好累...好想训....不知不觉间...我又训返....当我醒个阵部车已经到佐奥林匹克体育中心啦......部车一直甘走....部车走的路线同平时吾同....部车系岭南职业技术学院个边走...我都系第一次见到个间学校....望上去都靓过我地间垃圾啊......但系...系学校几百米远有座公墓.....哗...夜晚好玩啊.....哈哈

返到学出奇甘快....用两个钟都吾使.....

返到学稳到宿舍之后就要搬野....搬到死死下啊.....好多野....本来坐完车已经好累啦.....仲要搬.....真系惨啊.....

返到学..我地想要个间四人房已经无位啦...本来有人帮我同另一个同学霸张床咖....点知.......

已经吾可以逃避啦....

熊熊 2007-09-09 21:21:56

禁遮系住6人拉.
仲有,罗四大护法出来,收翻D版权费先得