2007-07-24 15:10:36xo

大一...



过埋今个暑假,就整整一年啦....

记得,九月五号个日...一早起身...同老豆出佐去四哥度..因为四哥要车阿文(四哥个仔)返学..所以我地算几早就出发(车我返学校)...


我地三个都吾知点去...只可以一边睇路牌一边问人.....几经转折..终于去到个间学校....去到个阵已经中午11点多啦.....


四哥同老豆陪我去办好入学个D野同上佐我间宿舍望佐阵就走佐啦.....


一初返学个阵...我好轻松....只系罗佐几件衣服...其他咩都无罗...因为大哥返学前同我讲过..学校里边D商场咩都有得卖....罗上去只系自己辛苦...


刚入宿舍个阵...我系分到一间两个人既宿舍....去到宿舍室友已经到佐....



好怀念刚入学个阵啊....虽然咩都吾识....但系都几好玩....




转眼就一年啦....时间过得好快....但系系来一年里边,自己都吾知学佐D咩....


一开学个阵...首先系军训.......哗.....罗我条命仔甘制....好辛苦...九月初...试想下...系太阳底下晒....个阵晒到我黑晒.....块面仲惨.....分佐三部分...上边系一般..只系黑小小,中间...我系带眼镜的...所以...带佐眼镜个度好白...最后就系眼下边啦....哗..黑过旧碳啊...军训完..对住块镜...觉得自己好恐怖...好难睇.......
依咖霖起军训...怕怕啊....

第一个学期真系发生佐好多事啊....虽然好多都吾记得...但系有好多还是好清楚......时间有得倒流...真系有D想返到去...不过系过军训先...
个段时间真系好值得怀念....真系可以倒流...我想去三年前啊...........好想好想........(想回到过去)
上几日听大哥讲话想专升本....好开心...


劲撑你啊..............努力...
xo 2007-07-29 10:36:24

你又想翻翻几年前啊...?或者个个都后悔个真无好好甘去做一D事而想翻翻去啦...

乐天熊熊 2007-07-28 02:09:57

大一!!好矛盾,问个个人,个个都话想翻翻以前,我都好想啊。