2008-03-19 22:14:50我叫刘蕴儿.

我想留低. 但你在那裏?

______________老師說.:這個作文啊.葽寫小標題_______________



___________________一摸._____________________

自我感覺好差..

大家呢?.
好嗎?.



考到沒什麽感覺了/.


差勁.居然夠膽一摸都空題.

劉蘊兒..你幾好也喔.


____________________我想畱低.__________________________



這幾天想通了好多..
發現失去了不少..
逝去了..
我累了..
不追了..
由我了..


灰心以爲我來錯了世界.
太多想法很另類.
找不到人瞭解.
當我說的感覺牽動你的臉.

你是我扚魔力.心情不好就想你.


旦當心情完全沉澱嘎時候.
我發現.有好多也的的確確需要自己承擔.


都係果句..如果我可以選擇.我寧願自己一個獨立存在.
有人嘎地方我都好討厭.


______________________

___________________但是.你在哪裡?_______________________________-

劉蘊兒,.
藩籬揾芐我好無?/.




只有肉體..
我扚靈魂不見了.



好掛住你.我已經做人做到毫無動力了.

點解以前都無d感嘎感覺嘎?.




______________________________塔羅_________________


我該相信你嘛?




” 不可接近,過分捍衛自身.”


心中扚枷鎖.無法釋放.

係咪果句”你對身邊嘎人不放心/不信任身邊嘎人”此時此刻應驗?


係妳地無法得到我嘎信任?.
或者係我心中有刺?





她跟我說:一段感情嘎失敗.令距對所有友情.親情.愛情失去感覺.


我都無失去.旦我髮現我都開始漸漸對情失去感覺.




” 我無乜所謂.”------成爲我嘎口頭禪.
ci 2008-04-19 12:15:03

小女人,迷路了.

尛關! 2008-03-20 10:08:19

我來嘞,

一摸,
我也攷得很差!