2007-07-15 01:24:48ChauChau

原來我鐘意睇爆谷殺人狂係因為我鐘意睇Cult片!

最近有套叫”索女.喪屍.機關槍”既戲上
我有d興趣睇,咁就睇下雜誌d影評先決定睇吾睇

大多都話係爛片,不過爛得黎好搞笑
所以我都係吾入去睇咁”晒”錢啦...

睇左有關塔倫天奴幾份評論
我先發現原來我鐘意睇爆谷殺人狂
係因為我鐘意睇塔倫天奴既電影
因為我好鐘意睇Pulp Fiction, Kill Bill 1 & 2

點解鐘意...主要係覺得拍攝手法/場境/造型都好特別
故事...當然係無理頭同好誇張/血腥,
不過無理頭得黎又好創新,睇完會覺得,咁都俾佢諗到咁啦....

而塔倫天奴拍既片係可以分類為Cult 片

Cult片的主要原素:
1.低廉的B級片
2.粗俗、做作、誇張的風格
3.多種元素的雜和
4.亞文化
5.自成體系
6.引領時尚

除左低廉的B級片外,其他都係吸引到我睇既原素呢...
突然好想搵番其他Cult片黎睇....

事先聲明,我絕對吾係鐘意睇血腥/暴力片
只係鐘意個拍攝手法,吾好話我鐘意睇變態片呀
同埋我都鐘意睇文藝片架...卡通片都有...