2011-04-22 04:12:30Helena

04 21 放假的第一天

 

 

 

今日係期待很久的假期的第一天

 

自新年之後....自我接左兩個仔之後....自...那...事....

 

我就好似沒有放過假咁

 

工作到星期六, 日

 

或許我就是要把生活填滿

 

來忙記一些煩惱

 

曾經有人說過這是逃避

 

我也知道這並不好

 

可是

 

我就是這樣

 

也是你讓我要這樣

 

請告訴我

 

原因

 

原以為自己做到

 

可是

 

又讓我發現一些不該知道的事情

 

 

 

或許我知道我永遠都唔會知道答案

 

關係

 

就咁隨風消逝

 


 

 

今日起身好興起好執左一堆衫

 

 天氣漸漸炎熱

 

然而我地的制服還未有要換的意思.....

 

想熱死人咩!!!又唔比人著短袖衫

 

我覺得為了這事

 

而導致一個主任同治輔師嘈真係成何體統呢

 

接著

 

餘下的時間都與我親愛的小濤子在一起

 

首去剪一個靚頭

 

再去做一個SPA

 

真係舒服到無人有

 

好耐未試過咁relax了

 

咁樣之後已經係天晚之時

 

原訂約好了的csse大合唱@ceo

 

當然如期舉行

 

好難得的一天~~

 

 

 

 

 

上一篇:311

下一篇:06 11