2009-03-03 21:57:27Helena

高雄台南trip 1

 

 
 
27/2~1/3

係開學一星期後我居然跑去玩了

 

雖然沒有找到嘉恩, 但我有三天很輕鬆的旅程

雖然不是我第一次到這兩個地方了

但係抱住的心情和感覺完全唔一樣

係星期五的晚上我地by高鐵到達左營

再by高捷到了火車站

我地的民宿就係火車站附近

首先我地第一站到了六合夜市

我地仲好似遊客咁四周影相

這三天我地簡直係文化+勁食之旅

不過就難為左隨行的兩位><

搞到好似成日都食唔飽咁~~不好意思呢

 

 

之後就去新掘江, 城市光廊, 愛河

我地仲好好彩咁係愛河度車子發不動

求救之後再去買個宵夜好似已經係1點

 

雖然我星期五的行程緊密

但第一個睡死的係另有其人~ha

不過當晚我真係咩聲都聽唔到

 

到第二日, 發現大家都很會懶床

哈~之後食左個好個豐富的早餐

仲身歷其竟咁比人噴左水.....我會記得ga仲要笑足咁耐...

出發去西子灣, 旗津, 中山大學

裡面的花園充滿住白鴿仔好靚靚

如果師大有一半靚就好了

這樣才算是大學嘛

 

 

 
仲去左打狗英國領事館

條樓梯好似以前山頂醫院的樓梯咁

話說o厘條樓梯係我的小時候比左好多回憶我

以前叔叔家就在那邊, 我常常都會去和我堂妹玩耍

還常常在那邊跌倒很多疤都是從那邊來的

好多影像係腦海耶~

不過而家政府好似話要建電梯而把樓梯拆掉

這樣已經同以前唔同面貌lu

 

再來去左海邊睇風車

好多一家大細係o個邊放風爭呢

話說..我沒有玩過風爭.....

唔知難唔難放呢

到了這一站已經天黑了

 

 
我地再出發去夢時代

拍一下摩天輪hello kitty

 

之後就結束左高雄的旅程