2008-12-22 01:35:57Helena

感動的。。。

 

 

 

98級的大家真的很棒呢!!!

 

雖然這一屆的體表時間有提前到

不過表現都一樣的好

 

看到表演者的努力

看的我們都很感動

 

扯鈴真的很棒耶

七色彩虹的扯鈴

好漂亮

一生人中至少要看過

彩虹和流星

我很幸運的曾經看過兩條很美的彩虹疊在一起

真的很漂亮

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

還有港澳會的聖誕晚會

 

雖然那一天我真的很累

從早上8點就撐到晚上

不過看到大家的活力

尤其是一班大一的學弟妹

原來佢地比我地當時還要癲

做的背景也太華麗呢

 

還記得大一我地的跳舞

而家都唔敢睇返段片..><好驚會笑死左

到大二幹部表演

真係好鬼死深刻囉.......到底邊個ling把爛傘出來

我會討厭你.......haha

到大三很沒feel的聖誕夜

不過都有我地好落力的勁舞,

我會記得好勁輝仔同我地一齊癲

到了最後一年的聖誕晚會了

幹部們給了我們唱歌比賽和晚會一起搞

我們好有形象地出了 -手語-這個節目

雖然我沒有上台演出

但看到同屆的你地

而且表演前真係好驚

練的次數真係....得一隻手.....指

不過

好開心你地製造了這個回憶比我

"同步過冬"

雖然上到台好黑大家都話睇唔到我

但係大家的表現都好好, 好warm

反而係台下的我打錯> <

不過我真係好用心咁去準備架

其實我係房間偷偷練左好多次架> <

忘詞真係我的大敵人!!!

 

這樣

我4年在異地的聖誕就這樣過去了

 

 

叻叻的你

我終於完成左一份我自己都認為好厲害的禮物

哈哈

我自問都幾有o厘方面的天份

如果以後要做小手工可以找我呢

而且我很喜歡自己親手做的感覺

好實在好溫暖

唔知遠方的你收到會否有同我一樣的心情呢

 

 

如果下學期有機會

我真的很想去學做小玩偶, 縫東西之類的

感覺很有趣而且很賢慧呢

^^haha

 

 

 

 

上一篇:Music

下一篇:豬的哲學