2005-01-01 01:15:10尚未設定

hi!2005

2004年就咁過去了,我在想,明年今日我會在那?要上班嗎?和誰一起過?有新朋友嗎?
太多的想像,很期待下一年的來臨,將會是我第一個工作的新年。

呢個聖誕過得幾開心,雖然我地去左恐怖渡假屋,仲有超難食晚餐,不過呢次係第一次,而且實在太簡陋,下次一定會再好d。去長洲實在有喜出望外的感覺,不知為何覺得很熱鬧很close,原來我真的很久沒有去長洲了,可惜未能一嘗宵夜...唔知下次有冇人同我去食過呢?

很興幸趕及在27號搞左個game.其實目的都係想大家聚一聚同開心下,畢竟大家平日工作都太大壓力了,加上kitty她們的回來,很開心聖誕可以見到佢。哥日大家都好開心,開心到有點失控,原來大家對我hae住搞的game都係咁投入...多謝晒...!

今年抽d禮物.....唉.......好玩law....哈哈

話咁快我就由hall搬晒d野返屋企仲搞掂埋上網(唔該呀喂),真係有d覺得時間飛逝,好似不久前先去買電腦咁! 即係話,hon pro 殺到埋身,好驚呀!!!! help!

我想拿起張紙,寫低自己set俾自己的新目標,然後收起來,看看有多少能做到。不過,05年希望所有朋友都開心健康,尤其04行衰運哥d呀!

bb,我地的05....到左喇!
希望唔洗再飲咸柑桔喇!