2006-09-12 17:48:07菠蘿油小白

己所不欲勿施於人

我之前真的無應承過…
我記得…
而且…我都唔知呀…
只係無諗過你會咁嬲o羅…
不過…又真係好似係我唔o岩o既…
但…我都咩啦…又攰又凍又幾遠o家…

你o個次應承左夠咩啦…
仲衰…
今次其實最多咪打和…
咁樣當打和…有你著數tim呀~

我也答應了…勾左手指”咪”…
大家都會守承諾嗎…
我想…我會努力吧…
因為…我討厭做衰人…

o個個同層細細粒…
原來係我同公司個好人肥仔個女朋友喎…
hoho~
呢幾日…佢竟然同我講話想死…
我都唔知點算…
係咪真係咁灰呀???
唔諗死得唔得呀…
做人應該樂觀d…開心d…

斃啦…我真係變左肥hay…
點算…加埋我行路個post…
有時都真係幾似有左…
(雖然未有過…唔太知)
唔得啦…我唔可以再唔理唔理…
我要變瘦呀~