2008-09-13 23:11:35涵泳

勁愛陳豪

黃色郵筒。

早知道故事在希臘發生,主角有tom hanks.你我的tom hanks.其實這電影冥冥中好像要和你去看。

Mama mia,值得一看,雖然中途我實在太累訓著左。

****************

明天就是中秋,回想起多年來的中秋,是和誰過,在哪裡過。上年,我有chris歌歌的冰皮月餅,艾倫的瑩光棒,還有軒軒的中秋宵夜。今年,我有新髮型,有表哥的冰皮月餅voucher,有許多客人的傳統月餅,還有和同事私下開的做節party。還有還有梁家進迎月的高街探險。

今年的中秋,什至以後的中秋,大概於lene 來說都比任何一個節日來得感慨。

************

軒軒竟然又做返db, chris歌歌好似嬲左我,好奇怪~其實我都想返db做,好掛住孖妹。

期待:
15/9 高街探險(梁家進,每次聽喜帖街都會諗起你,唔知點解。後日一定要記得話你知!)

17/9 burracy補祝生日飯,玩全日呀!

10月 第一個week, chianti full team食飯,勁野~

7/10 badminton大比拚,又係勁野~~

11-12/10,唔知去唔去得成呢?