2016-02-19 21:28:47Hamu

害怕之延續

上回說到害怕.

但原來,搞左一大輪之後,

咁怕,都只因為,

身體不適......

那夜,因為亂食亂飲之禍,

嘔足一整夜.

那種怯,心口翳住翳住,

就是因為個胃太過不舒服......

嘔完,個心即刻舒服左!

唉!得啖笑!

所以,一開始,我也不太理解.

小姐,駛唔駛驚成咁?搞咩?係咪有病?

原來,我真係有病~

woo~~

散場,無戲睇!!

話說回來,我確實是有點點驚.

不過,是正常的,是可接受的程度.

有危至有機,

唔試點知得唔得?

我明白的.

順其自然啦!

祝我好運吧! 加油喔~!

上一篇:害怕

下一篇:狠飛