2007-08-04 17:06:10阿弟

獻給我妹的歌d(≧□≦)b

中文:

胖美眉(你好正)

昂首闊步閃身進大廳
感覺像是氣球充滿氣
我說阿 黑美眉 你超正
來罐低卡可樂加塊披薩
低卡可樂耶我嘛幫幫忙
大叫" 胖美眉 你好正"

你帶來的那個是什麼紙片人
我感覺都快要得了厭食症
完美女人需要正港男子漢
他的體重乘以四還差不多
叫所有女生都快點去增重

合唱:
快點到時尚夜店出招
請可愛胖美眉指教
大隻佬也來湊熱鬧
我們說到就會做到
不用在幻想你的趴
我所說的一字不假
這舞池讓你垂涎三尺
要美眉包圍你非夢事
曲線畢露婀娜多姿


英文:


Big girl( you are beautiful)

Walks in to the room
Feels like a big balloon
I said "Hey girl, you are beautiful."
Diet Coke and a pizza please
Diet Coke I’m on my knees
Screaming, "Big girl, you are beautiful!"

You take your skinny girl
I feel like I’m gonna die
’Cause a real woman needs a real man, here’s why
You take your girl and multiply her by four
Now a whole lot of woman needs a whole lot more

Chorus

Get yourself to the butterfly lounge
Find yourself a big lady
Big boy come on around
And there we’re gonna do baby
No need to fantasize
Since the words are my phrases
A watering hole
With girls all around
Curves in all the right places