2008-01-21 10:46:42喂. . 吖君!

★.爸爸細佬..生日快樂...

親愛的爸爸..

生日快樂..
剛剛打電話番去比你..5知點解眼濕濕..
可能我哩個女第一次5係你身邊同你過生日..

記得有一日放學..
電話突然響..一睇係屋企打來..
”生日快樂.妹妹”
原來今日係我農曆生日..聽到爸爸把聲..
即刻喊佐出來..

果日落住雨..
溫哥華..一個我5熟悉嘎地方..聽到由細到大..
最熟悉嘎聲音..
”大個女喇..唉..寶貝女大個女喇.”

係..我真係大個喇..

我爸爸無乜文化..不過距為佐我倆姐弟犧牲好多野..
爸爸特別錫我..可能我從細到大都好聽話..
爸爸幾時見到我都會好開心..
記得我第一次要出來溫哥華讀書果陣..爸爸無去送我飛機..
媽媽後來講..爸爸係5捨得..

我知..爸爸5捨得..
媽媽細佬爺爺都5捨得..
我估5到自己2+會適應到..2+終于真正知道..
自己來到甘遠讀書..離開至親..
就好讀好距..

我見過爸爸喊過兩次..
一次..係爸爸嘎奶奶過身..
一次..係奶奶過身..

無聲..不過我知道爸爸果陣好難過..
哩兩個女人..都好錫我..
我奶奶..雖然係中意我細佬多..不過舊思想嘎人..
難免都係重男輕女..

奶奶從來無讀過書..數都5識..
5識打電話..5識睇報紙..5識講咩大道理..
距只會就曬我地..
距有一雙巧手..
每到節日都會整數目龐大嘎應節野食..

好似清明茶果..端午種子..過年網耗市..
距整嘎..係世界上最好吃嘎..

而距一個女人一生..付出曬比哩個傢..
直到生命完結..
一個甘好嘎人..無享過咩富..就走佐了..
話過要等我同細佬讀完書..等我地結婚..等我地有自己嘎細路.
到時車距去飲茶..買好多衫比距著..要細佬老婆生好多bb比距玩..

不過..距4年前..離開我地..


我起到提起我奶奶
因爲我爸爸好孝順距..



生日快樂..
我親愛嘎爸爸同細佬..

上一篇:■] 新的開始

下一篇:我應該滿足