2008-01-07 12:30:24喂. . 吖君!

■] 新的開始

唔好意思啊各位..

又把之前嘎文章刪除曬..
無計喇..儅應下景喇..
因爲新年應該有新嘎開始啊嘛..

睇下..我頭髮又變番黑色喇..
念念下係髮廊激走媽媽真係唔應該..幾好阿..
黑色..呵呵..
今日比人話我"裝嫩".
有無搞錯..本身我就唔老..今年18..

又返到vancouver..
一落飛機就有種呼吸唔到嘎感覺..因爲哩個地方太無安全感了..
你地知啦..哩到係就話中國人多..不過真係辦起事上來..
就唔知點解feel唔到中國人嘎氣味..

哩到太荒蕪了..
好了..今次返來心態完全抖正..
ok..好好讀書..我是有目標的..
係一個好朋友嘎空間到睇到d野有幾大感觸下..
2+讀書應該為自己爸爸媽媽..特然閒好有共鳴添..
估5到哩個f平時幾..下..竟然甘認真甘揮筆寫底一篇甘嘎文章..

好d感動咯..

都在此講兩句..真係應該比下心機念下自己嘎方向喇..
吊兒郎當.都吾可以一世..
今次返去見到表格們..

個個都有好大改變..

大表格jason..講野仲係甘搞笑.
不過2+同cathy表嫂新婚無耐..十分sweet sweet..
cathy真係幸福..jason甘錫距..
剛剛度完蜜月返來..不過好少人知道距地實際嘎行蹤..
玩神秘係嘛?!.ok..sharon表妹祝你地繼續幸福下去..

二表格will..仲係甘老實..
二表嫂回復番以前嘎身材..梗係..女人結佐婚都5應該覺得萬事大吉..
不過我理解..幸福啊嘛..
我個人最錫哩個表哥..可能性個夾..

細表格kaishing..幸福不過擔子重d甘喇..
雨澤比我想象中更可愛..
兩個字"浮誇"
哈哈..如果將來我個bb係甘就好了..
真係好可愛..可能我頭髮夠低b..距好中意我..
叫距叫我就叫我..錫我就錫我..
你要快高長大..雖然我5中意你叫得我甘老..
表姑姑都係想你..快d大喇..
拿拿拿..

哩個就係雨澤bb喇
哩張相表格們話叫做"浮誇的背影"..




二表格同表嫂emily..

係facebook上面整落來..因爲上次講過距地度蜜月..
所以而傢補張相..


5知係邊到來呢?
哩兩日好挂住屋企..

可能剛剛到返vancouver喇..不過5緊要..
比d時間自己喇..今日就好d喇..
5可以再亂買野了..因爲係果邊已經買夠了..
要節約..係一種美德來嘎嘛..

2008有咩願望?

首先希望家人安康..事事順利..
爸爸日日工作順利..媽媽日日心情靚靚..弟弟日日聼聼話話..

希望朋友們開開心心..
特別係高三嘎朋友..
祝你地考到理想嘎大學喇..都要注意身體..

多謝你地支持我..我特然覺得我5孤獨..因爲有甘多人關心..
身邊又有..遠方又有..

多謝爸爸媽媽..番去10多日日日陪住我..
多謝k同學..陪我坐飛機..雖然時間好長不過過得幾快..
多謝高三嘎同學..抽時間見我一個鈡..lol...
多謝yvonne..逃課出來陪我...
多謝好多人..點解?
因爲做人要學會感恩..

好了..寫到哩到..donald..我會挂住你嘎

上圖..donald..

點解..
點解..
點解吖..


點解你..會變到似只熊!donald..kaka
oh.! 2008-01-07 13:13:00

黎张相好耐了喔。而家Donald有几肥啊?

雨泽好可爱。系你facebook睇到。仲有你大表哥结

婚条片。好感动!

番薯 2008-01-07 12:59:34

噢,我們的sharon吖.番來無見到你太失望了
都幾好啊黑色頭髮.

版主回應
我都無見到你喇..你係澳洲我點見你啊!!

我開始看不順眼..其實習慣了就好..
2008-01-07 13:14:53