2012-09-22 19:54:11Guruji

如果感覺其他人很負面,如何不受影響?

 

問題:如果感覺其他人很負面,如何不受影響?
古儒吉大師: 你需要更安住在中心並且保留一間小房間讓不完美存在著。有時我們無法保留空間給不完美因而受到影響。
如果某人是負面的,他們有權負面一段時間。隨他們去吧。給他們一些空間。那麼我告訴你,我在此是為了收集你所有的憂慮。所以將你所有的麻煩、問題和憂慮都丟給我吧。我想要在你的臉上看到不會褪色的笑容。

  Q: If others are feeling negative, hownot to get affected by that?
Sri Sri Ravi Shankar:You be more centered and leave a little room for imperfection. Sometimes wedon’t leave room for imperfection and so we get affected.
If someone is negative, they have right to be negativefor some time. Let them be. Give them some space. And I tell you, I am here tocollect all your worries. So give me all your troubles, problems and worries. I want to see an unfading smile on your face.

 
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)