2005-01-07 18:55:32尚未設定

1月7日 開學一個星期

mu...

開左學一個星期, major 教 d 野難左好多
今日星期五 day off, 本來唸住可以睇下書
點知notes 留左係 U Lib, 屋企又無乜 relevent ge 書
頹左...

今sem讀 16 分:
10 分 major (Enzyme + Mol Bio) 一個字:難!

3 分 CRS --- Religion and Ethics 上左一堂都唔錯ge, 不過超多 major 人take, 好異類咁

3 分 文明 (中國的哲學思想 by 陶國璋)
又估唔到, 原來好正呢!原本我成日想頹頹地讀 TSANG Kit Shing, 但reg 左幾個sem 都 reg 唔到。今sem 揀無可揀, 再唔讀文明都唔知讀咩好, 咁就揀左「中國的哲學主流思想」, 一早唸好左, 讀唔到頹野就讀呢個course, 因為對哲學算有點興趣吧!同學介紹讀吳明, 原因係不用寫 paper, 背晒 final 就 A 到。傻啦, 我呢d背書唔多得ge人讀咪實俾人屈, 我才不讀這種 course 呢!上第一堂哲學思想, 一早知佢講儒釋道, 但出乎我意料之外地講得好, 會要你思考好多野:「The only thing I know is I know nothing」「般若非般若,斯之謂般若」明唔明呀?你覺得自己明的話, 即是代表你唔明。這是個 paradox, 你可以說無聊, 但內裡有一種不可言喻的意思, 一種活脫, 係果一種, 有 d 野 wor...

Philo sofia 愛(觀賞、冷智)智慧, seeker, ulitmate reality 真理尋求, 價值反省, 危機, 虛無...

除左欣賞之外, 有少少感動, 估唔到 uga 竟然都有好course, 一d都唔頹ga, 要睇 reading, disscussion, 寫paper, 考 final, 還有隨堂小測, prof 還打趣說:「呢個course 唔係個個人都適合讀, 真係要有d 慧根ga! 你地sit左一堂, 感得啱自己先好add呀!」我覺得, 值得ge! 希望 prof 開左個好頭, keep 住, 有個好尾, 由頭好到尾啦!才不枉我要做咁重 work load.