不可思議的33歲生辰



昨天10月17日,我在很多愛之下過了我的33歲生辰。
我覺得,難忘這些等等的字眼已經不足以夠我去形容我的內心感覺 .... 除了不可思議,我真的想不出更可以去表達的字句了。

昨天下午就去到了 atv 預備欣賞亞洲星光大道的錄影,其實我整天都彷彿像一個受保護的小公主一樣 ... 所出發,有 adason 的 fans club admin 親自駕車送我到目的地,到達了又有預先安排的坐位 ...

接下來發生不可思議的事實在太多了,坦白說我一時之間也不知道應該從何說起,所以你們接下來看到的可能是一堆堆不完整的東東,哈哈,不要見怪就好。我首先當然要展示一下我的生日禮物 ... 最恐怖的,是我比羅力威收得還要多,哈哈。

 

羅力威國際歌迷會的 fans 和 羅力威一起送的巨型生日卡

他們都寫上一些心意和鼓勵的說話,真的很感動

這是 atv 星光家族送給我的獨家禮物

這都是 fans club 們送的禮物

 

 

 

 

接下來,是 adason 唱歌之前的說話,取自羅力威國際歌迷會,因為當時我都在迷糊中,很激動記不了那麼多,哈哈

 

 

祝我生日快樂
作詞:鄭中庸 作曲:周杰倫


我知道傷心不能改變什麼 那麼 讓我誠實一點
誠實 難免有不能控制的宣洩 只要關上了門 不必理誰

一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點

生日快樂 我要對你說 蠟燭點了 希望亮了
生日快樂 你要快樂 祝你生日快樂

一個人坐在空盪包廂裡面 手機 讓它休息一夜
難 像切歌切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點

生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
生日快樂 淚也融了 我要謝謝你給的你拿走的一切

還愛你 帶一點恨 還要時間 才能平衡
熱戀傷痕 幻滅重生 祝我生日快樂

還愛你 帶一點恨 還要時間 才能平衡
熱戀傷痕 幻滅重生 祝我生日快樂

祝你生日快樂



Adason是第5個出場(得67.2分,第2名),他那份真心,感動了在場每一個人……

23分鐘的錄影,每一字每一句都是那麼感人……現只節錄Adason與Joyce部份真情感人說話:

Adason
「”祝我生日快樂”……因為前幾日因為一啲消息,我聽說有一位朋友……其實依首歌主要唱係,一來同自己嘅經歷都好相似,同埋依首歌其實係為咗一個人嘅夢想而去唱嘅,而為咗依一個人嘅夢想而去唱,入面亦都包含咗所有人所有人對佢嘅支持,咁我覺得,如果我係要揀依首歌來唱嘅話,依個意義係大過一切。」

「其實佢係話,羅力威你可唔可以唱依首歌呀?咁我了解咗佢背後點解叫我唱呢?原來係可能因為一啲事,佢可能好鍾意唱歌,佢唔想離開音樂,我就所以……因為我覺得音樂可以感動到人,係好不可思議,所以我覺得輸贏對我來講,係唔重要,既然我有幸可以企喺台上唱歌,可以感動到人,我就要去做。」

「係因為,我覺得你要唱一首歌,你要有更加更加多嘅經歷,加上自己嘅經歷,加上人地嘅經歷,加上大家嘅經歷去唱一首歌,咁會更加豐富。」

「鼓勵嘅說話,其實我自己,我個人都好悲觀,我自己亦都不嬲視鼓勵嘅說話、支持嘅說話,都置諸腦後,但係自從開始長大,開始返工、參加比賽,個人大個咗,先至聽得越來越多人講嘅嘢,即係啲人會話:羅力威,你成日自己一個咁樣唔得架,你咁樣冇朋友架,你估你係大明星咩?所以自己開始體會到,其實依個世界上,人與人之間其實係,唔應該大家好似,你有你生活,我有我生活咁,所以依個世界上先咁多嘅問題……人與人之間,得個幾廿年命,我識到你係一個緣份,識到你係一個緣份,所以我覺得大家應該要真心待人,要大家團結啲,唔好好似一盤散沙咁,你有你生活,佢有佢Happy咁……所以真心咁……自己好榮幸有咁嘅一日,可以為人唱歌,既然今日做到,亦都好想多謝每一位同我一齊支持佢嘅朋友,亦都好多謝星光家族其他成員都會問我、關心依件事,佢地都好想支持,所以我地每一個人都係希望鼓勵你,希望你開心,開心就最足夠。」

 

adason 唱呢首歌既時候,他的確是望著我唱的,我知道他很衷心很真心的送給我 ... 所以歌是屬於我的,是無價的,除了我之外,沒有人可以批評他唱得不好,包括他自己,haha。 好了,我的心情還沒有平伏,寫到這裡先啦 ... 再一次感謝大家的關愛 ...

老實說,走到這裡有你們這麼多人的支持,說真的,我不捨得走 ....  不捨得你們  .... 不捂得離開  ... 我還要和你們見證愛和創造奇蹟 !  我相信 !

BigHead 2009-11-09 00:51:54

JOYCE,

想不到我今晚竟然會O係電視上見到你!! 真係好耐冇見你ONLINE 喇.... 你要好好加油呀~~ 我O係澳門等你過黎同你去食葡撻架~~ :D

好多謝你要我地堅持自己既夢想, 我一定會好好努力架~~~ ;) 羅力威今年為你唱了一首那麼動聽的生日歌, 那, 下一年就等我唱給你聽啦~~ :p 你要等下啊~

講D開心事你知, 我琴晚贏左個比賽呀~ ;) 遲D如果有片我SEND 俾你睇丫~ :)

祝你"遲來了"的生日快樂仲有快D好返!!!!!
大頭~ ;)

版主回應
好丫等我身體好番d來馬交搵你 2009-11-09 07:46:33
2009-10-22 18:20:59

你d相又影得幾靚喎!

版主回應
ok 啦 share 姐 2009-10-22 18:27:52
miumiu 2009-10-20 21:21:16

妳那句「收禮物多過Adason」好好笑(^o^)b~

當然啦!!妳生日wor!!

版主回應
haha thanks 2009-10-20 21:48:53