2006-03-22 20:52:14嘎吉喇

u r my homeboy

u r my homeboy 誰惹你我就讓他活不下去
u r my homeboy 也就是我的homie
u r my homeboy 認識你讓我活的更有意義
u r my homeboy 也就是我的homie
for my homeboy 我可以連命都放棄
my homeboy 不是別人 就是你 ur my homie
犯到誰都一樣 惹到我就等於惹到我麻吉
反正誰都一樣 弄到你 他就該系(台)
為了你我可以活在槍林彈雨 4 my homeboy
為了你就算被槍抵頭我也願意 4 my homeboy
don’t feel lonely 有我陪你就別在哭泣
don’t say sorry 告訴你這就叫兄弟
u r my homie 後悔太慢 我要釋放我的怒氣


he is my homie my homeboy~
he is my homie 死期將盡 我不要再聽你放屁
he is my homeboy 不要跟我說饒命
he is my homeboy 不用跟我說啥對不起
he is my homeboy 幹 你不是很會叫兄弟
he is my homeboy 我一腳把你踹到火星去
剛剛不是很屌 現在跟我543瞎密
現在已經不是你跟他的問題 你動我homie 我就讓你當場死在這裡

he is my homie my homeboy! i kill u just for my homie
看你ㄉ德性 就是那麼賤命 再跟我嗆聲 我就把你泡進福馬林
碰我兄弟 等於直接判你死刑 因為他是我homyboy my homie
i will kill u for my homie 我的兄弟 my homie my power from my homie


u rmy homeboy 誰惹你我就讓他活不下去
u r my homyboy 也就是我的homie
u r my homeboy 認識你讓我活的更有意義
u r my homyboy 也就是我的homie
for my homeboy 我可以連命都放棄
my homeboy 不是別人 就是你 ur my homie
u r my homeboy 誰惹你我就讓他活不下去
u r my homyboy 也就是我的homie
u r my homeboy 認識你讓我活的更有意義
u r my homeboy 也就是我的homie
for my homeboy 我可以連命都放棄
my homeboy 不是別人 就是你 ur my homie