2007-04-30 23:55:59洪保菠蘿

嘿嘿嘿...

嘿嘿嘿....係咪好想佑入面有d咩呢...
等我寄到比你咪知囉...
哈哈哈....
...唉..今日好傻仔...
買哂野..帶齊野....但我唔記得左我換左機...
..即係我無左你地址= =....
最慘...聽日係5月1號..勞動節..公眾假期..
..post office好似唔開...
嗚..原諒我>3<......我星期三就會寄架啦..

.......真係勁衰.買齊野..已經磅埋要幾多錢架啦...
..之後發現唔夠錢喎.....就走左按錢..
..先去新都天橋入面按...= =..無現金提款服務
..再去地鐵上面...又無得提款..
迫住要去銀行..勁多人排隊= =..唉...又熱又野..超煩..
..之後再去番郵政局.....唉..無地址...
唔知點解手提又打唔到比你...shit!!!..
搞左我成個鐘,,,最後拎番舊野番屋企...唉..真傻仔= =..
..結果..佢就係我屋企留多兩日先寄比你啦...
好啦...你慢慢等下我買左咩啦...嘿嘿嘿...
不過估唔到要用唔少錢= =..
Judy 2007-05-01 05:07:05

臭B...快D話我知咩黎架啦....
好想知呀!!!!!!!!!>//<

哎呀!!!!BB做咩咁大懞架!!!
慘慘啦.......搞左咁耐TIM仲要你....
辛苦哂你啦.....錫番補數啦好無....KEE...

BB...做咩又哂$$呀.....
我叫你買糖糖咋MA.....
你就買咁大箱野比我.....衰豬黎的!!!!

ANYWAY....多謝BB......
我已經比你寵壞哂啦...KEE
LOVE YOU! >3<