2004-10-13 12:37:16幸福擁有者

10月10日_於hk~

今日係10月10日呀~~除左係台灣既國慶節之外呢.........
仲係我大表哥結婚bor~~呵呵呵呵

咁尋日星期六呢我同我亞妹就已經去左hk先lu~
then星期日去碼頭接左我亞媽同老豆呢
我地就先去左姑姐屋企
then表姐夫呢就車左我地去香文化中心婚姻註冊處觀禮la bor~
去o個d呢都係後生一輩 , 我亞媽佢地呢就去左飲咖啡吹下水咁
第一次去睇人註冊
好特別...........
睇住我表哥佢地 , 先知......拿 , 呢d就叫愛情la
呢d就係細水長流既愛情la
只有細水長流既愛情 , 先可以步入教堂 , 行入婚姻註冊處......
只有細水長流既愛情 , 先唔會用有冇feel而去衡量愛唔愛一個人
睇住佢地宣讀誓詞既一刻真係好正
大家都好開心~~hehe~~

除左呢樣之呢
我仲見倒我細表哥添~~~~~~~~
佢真係好攪笑架~