2004-07-05 16:58:37幸福擁有者

22歲 , 生日快樂^^

22歲la
好唔想既22歲終於都黎勒
代表 , 我應該要大個女la , 大學都畢業la , 要出黎做野la
要成長......

今年既生日同以前d好唔同
過去咁多個生日我都係o係澳門過
今日 , 我選擇左o係台灣到過
因為 , 我想同我鍾意既人一齊過生日

終於去左漁人碼頭la
由同佢一齊開始一直都好想同佢去一次
正係想同佢去 , 唔要同其他人去
終於去左la~~ ^^

以前都唔知道自己有幾鍾意佢
正係知好鍾意好鍾意
但係 , 尋日我先知道 , 我自己有幾鍾意佢
我知道佢唔鍾意人地喊
我都盡左力去忍架la , 但係我真係好想問佢一個問題
點知......唉 , d眼淚係咁流係咁流 , 我冇問到我要問既野
因為我驚我問左 , 佢因為見倒我喊而俾左個唔係真既答案我.......
好鍾意好鍾意 , 真係好鍾意
我好鍾意尋日同佢咁近既距離
好鍾意佢好溫柔咁樣問我一句"做咩野喊呀"
好鍾意好鍾意佢 , 真係好鍾意
鍾意既程度連我自己都估唔倒

我喊
係因為我好唔捨得佢
我好唔鍾意同佢分開既感覺
好難受
我喊
係因為我知道我會好掛住佢
無論任何地方 , 時間 , 都會係........

We will love long long time...right?