2004-05-25 20:36:41Gi事八卦

最後一天

今天是最後上課日,又要面對離別的一刻。
但今年感覺不太深刻,不知是否常常跟同學玩慣了,所以…覺得他朝有緣必相見。心情很愉快~~而且今日都頗齊人,很好玩和熱鬧啊!!!
今日仲有個特備節目,就係將班會剩餘資金作折現,然後以鬥大細形式去羅走現金獎。


一獎:$40
二獎:$30
三獎:$20
四獎:$16.1


二十多人去開始抽…西利啊!!登登鄧……
一獎由Kary獨得,認真化算…早餐同午餐都包埋,哈哈^6^
二獎由我獨得啊…哈哈哈~~~~~三十蚊就由班會請左我食哪,哈哈~~^6^
三獎由好似係sandy羅架,
跟住個個四獎好似係啊瑩羅。勁~~


今日仲帶左數碼相機番去狂影,經點算後…我要重新告訴judith知我只影了四十六張,破唔倒你紀錄添!唉…不過,都差唔多架哪,平均每人影一張,私影既都係一至兩張倒啦。heheheehe~~~~~~~~~D相好攪笑架!我覺得D男仔擺既post最抵死啊!好期待快點曬出黎公諸同好~^6^

放學後一行人六個去寶島食飯,嘩…大家話題滔滔不絕,講到一點『青蛙』問題judith就笑個唔停,真係底死。
Edith仲好底死咁同我講「記住send比我睇」哈哈…真不識死,嘔完再吃吃完再嘔嘔完互吃既片段,禁核突都想睇…服~~~
我自己再番睇都…嘔嘔地。