2005-07-22 21:33:40鬼鬼

22.07

今天... 一早和thomas開fixation agent...
=/=+
大震仗的lab coat 和手套...
因為d chemicals 都ok dangerous...
要起frame hood 度開...

+ + +
開完下午點半開始fix d 蚊蟲la...
thomas 收到lepto 出左去..
ar ho又去左做spotted fever...
所以得我一個...
無所謂la.. 雖然本來azura 係叫佢地做...
只係叫我參與下ge...

+ + +
一個人...
做做做..
要等每30min 放一次d 蟲...
睇下fix 30min 至兩個半鐘有咩分別...
等30min ... 好悶...
於是返上房等...
夠鐘先落lab...

+ + +
做到4:00... 仲等4:30 就可以去mount slide ga la...

>~<
一入房張生叫430 去聽lily講公務員ge 野...
於是只好500 先去mount 蟲...
=/=+
臨落去thomas 話打多少少report 就落黎幫手...
不過我都係做做做ge...
心諗佢都要做report...
我做多d 佢落黎唔駛做咁多...
點知mount 晒d slide 都未見佢...
打上去... sally 話佢走左=/=+ 後來ar so 話約左人去書展wo...
ar ho 又係... 見到我做都冇話幫下手... 佢又做晒report... 又530 先收工...
=/=+ 佢又係約左人去書展...
本來ot 無所謂...
但係依一刻有種好孤獨.... 有種被出賣ge 感覺...
d 本來in charge ge 人個個都唔做野...=/=+
得我一個起度做...
都唔知為咩...
連thomas 平日咁盡責ge 都係咁...
唔通佢唔記得左我做ing 野?
太過份la...
咁就走左...
真係好嬲...
但嬲又點ar...
星期一返到去咪又係要當無野...

次次當我覺得係咪可以同d 同事close d d ge 時候...
總會有d 事令大家ge 距離又拉遠...
始終... 只想在office 講公事同說笑...
其他... 留在心算la...

+ + +

講返section 新動向...
開食環branch meeting 話我地section ( pest control advise section)
下年會under 漁護或者衛生署...
又或者分拆入佢地兩個署...
詳情未定...
但一定唔會再係食環...
=/=+
以前個section 都已經係波黎ga la...
巿政跟住衛生署...
跟住先係依家ge 食環...
轉署ge 話... 又會有好多人事變動ga la...

仲有一個唔關我事ge news...
8月中會請pca (II) /pca student (不過student 係請唔到pca(II)先會請... 咁即係無la...)
pca(II)即係長工ge pcsa =/=+
請8個...
應該係依家ge pcsa 全部變晒長工la...
pca(t) 依然係pca(t)..
仲有...
佢話請一個pca(II)就cut 一個pcsa 位...
=/=+++
咁真係唔知佢玩咩la...
唔知以後d pca (t) 會變成點la...

+ + +

不過諗多壞腦...
唔諗la...

+ + +

今天心情不好...
因為工作?
唉~
現在的工作...
總是不能給予我一點安全的感覺...
一點有前景的感覺...
一點滿足的感覺...
就算連快樂的感覺也沒有...

快要調unit 了...
很怕...
會去放蚊杯...
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~