2009-02-02 10:42:08gaSnake

transcript 01

- 訪問者  - 栗子君

 

問:係,好,請問點稱呼呢?

栗:嗯,你可以叫我栗子君。

問:嗯……子君。咁你今年幾多歲?

栗:廿幾。

問:……即係大概係?

栗:睇吓先,1988 …… 1……

問:20

栗:20

問:咁你嘅學歷係去到?

栗:大學。

問:大學,咁係修讀啲咩架?

栗:工商管理。

問:工商管理。嗯,咁你平時有無做啲咩運動架?例如打波呀,游水,或者跑步

  呀咁樣?

栗:有呀,成日都打波。

問:啊成日打添架?即係…… 1個禮拜有無 …… 3次咁呀?

栗:啊唔止添,一得閒就打架喇。

問:打係……踢波?定係籃球呀……

栗:踢波多,籃球都有,但少啲。

問:啊,咁會喺邊度踢波呀?

栗:晏菲路。

問:晏菲……

栗:晏菲路球場,有無聽過?

問:啊晏菲路,即係嗯...... 蒲飛路嗰邊?

栗:嗯……係啦,應該係。

問:啊,咁揀個度係因為近吖,定係快去到所以揀嗰度?

栗:我覺得晏菲路靚啲囉。

問:啊,好,明白。咁你平時會唔會都有啲呀文化活動呀,好似睇戲呀,聽演唱

  會呀,或者係參觀啲展覽咁?

栗:睇戲都有睇,有時1日會睇1套添。

問:嘩咁密呀?哈 ......

栗:係呀,橫掂唔駛錢嘅。

問:咦?唔駛錢咁好架?

栗:係呀,BT喳嘛。

問:AMC?

栗:BT

問:IFC?

栗:BT

問:啊,未聽過添,咁你哋係會員所以唔駛錢?定係 ……

栗:會員?

問:即係你係嗰個院線嘅會員所以唔駛錢,係咪呀?

栗:會員 ……啊,我係fdzone會員。

問:啊,fd……啊朋友……地帶?咁你哋睇戲就唔駛錢嘅?

栗:係呀,全部都唔畀錢架。

問:啊,咁都幾好喎。

栗:係架,我可以推介你入去。

問:係呀?啊,好,多謝你先。咁除咗睇戲呢?有無聽吓歌呀,聽吓演唱會咁架?

栗:都有嘅,都係BT囉。

問:又唔駛錢呀?

栗:係架。

問:咁你有無話特別鍾意邊啲歌手?

栗:江若琳。

問:哈……係,仲有無?

栗:Freeze

問:啊,Freeze我知邊個,幾個人咁架嘛。

栗:係呀係呀,咦咁你有無玩《神泣限制版》?

問:無喎,咩嚟架?

栗:Game囉,唔駛錢架。

問:啊,又係BT架?

栗:可以BT嘅。

問:都幾好喎。

栗:咁你鍾意聽咩歌?

問:我呀?哈……我聽嗰啲你唔識架喎,青山你識唔識吖?

栗:青山……啊,咩咩《留在我身邊》吖嘛,我知呀,我啲Friend有聽呀。

問:《愛我在今宵》。

栗:係呀係呀,我知呀,何韻詩都有唱呀。

問:啊佢有唱番青山啲歌嘅?

栗:有呀。

問:嗯,哈……咁都幾好喎。好,咁都想問番先,你哋生活作息係點嘅呢?嗱有

  啲人呢就同我講,佢哋好規律嘅,做咩就安排好哂架嘞,有啲呢,就好隨意

  哋,睇吓你係邊一種嘞。嗱譬如你平時多數幾點起身嘅呢?

栗:幾點呀?無所謂架喎。

問:啊即係瞓到自然醒嘅?

栗:算係囉。

問:啊咁幾點會食早餐?

栗:唔知喎,好耐無食過早餐喇喎。

問:啊,習慣唔食早餐嘅。咁幾點食午飯?

栗:唔定架喎。

問:大概呢?

栗:有時112點,有時23點囉。

問:啊,咁係自己整定落街食?

栗:一係求其食啲嘢,一係買上嚟食囉。

問:嗯,咁食完晏之後有咩做?

栗:有時踢吓波呀,有時睇吓書呀,有時聽吓歌囉。

問:啊,會睇書嘅?睇咩書多呢?

栗:《Game Weekly》。

問:係小說吖?定係啲雜誌?

栗:雜誌囉,入面都有小說嘅,又有啲畫咁囉。

問:啊,明白,生活雜誌嗰一類啦。咁幾點會食晚飯?

栗:餓咪食囉,有時會落去麥記食,順便同啲人打機。

問:打機?

栗:係呀,《MonsterHunter》你有無玩?

問:無喎,即係麥當勞有得打機嘅?

栗:可以架,又唔駛錢,最多咪買杯野飲。

問:啊,即係好大嗰個Mon可以用嚟打機嘅。

栗:都唔係好大啫……大過NDS囉。

問:嗯……咁幾點鐘會休息呢?

栗:休息?

問:即係幾點會上床瞓覺呀?

栗:啊,有時唔上床瞓架喎,有時喺梳化就瞓著咗。

問:咁幾點度呢?

栗:唔定架喎。

問:大概呢?

栗:有時67點囉。

問:67點呀?好早喎。

栗:都幾早架。

問:嗯,真係嘩……健康嘞。好咁都仲想問………………









 

CK 2009-02-06 11:19:51

其實係米訪問個訪問者嫁?

bunbun 2009-02-05 15:57:54

.......
唔係堅架嘛?

版主回應
係嘅話我免費做!! (我唔會公開Dtranscript嘅) 2009-02-14 21:32:10