2004-03-06 11:37:00芬~

愛莫能助.....

我個人唔係好迷信嫁,但我依家相信一個人衰開係有條路嫁~
個個人當然係我啦~
先係d同學之間既人際關,跟著就係成績出問題,再黎多野d關係,
呢排就到屋企啦....跟著會係D咩呢???
係就一野過"含含聲"黎哂佢,唔好一下一下咁黎,好辛苦呀!!!!!!
好以等你好返少少時,又打沉你......仲一鑊大過一鑊......
非要打沉你不可咁~!
神呀!!!!
你唔好玩我野啦~ (雖然話係考驗O者,唔洗黎得咁密呀!!!)
我受唔起啦~ 會痴線嫁!!!!!!!!!!
總之呢排既心情就好混亂啦~

但又要對著D人,嬉皮笑臉,(唔想影響到人地嘛,自己唔開咪算囉,無謂令到人地都唔開心啦)好難過呀!!!!!!!!
我諗遲D我可以去投身演藝界啦,或者一早就去左精神病院啦~
哈哈哈哈哈哈哈哈..............

我係最硬正既~
無野可以打低我既!!!!!!!!!!!!
開始有少少精神分裂啦~~
哈哈哈哈..........
係咁先啦~

P.S各位 F.7 既朋友仔,加油呀!!!!!!