2004-01-30 20:51:00芬~

死哂!!!!

哎呀!!!!!!!!
呢兩日派哂d考試卷啦~~~~~~~
兩個字講哂"死左",我自己都知呢次考得唔好嫁啦~
不過點都估唔到真係衰得咁緊要o者!!!!
無計啦,鬼叫個排咁多事發生左,咩心機(溫書)都無哂啦~~
唉!!
唯有下次努力啦,樂觀d諗,仲可以囉埋個最佳進步"掌"添呀!!!
哈哈哈哈................(苦笑中)

本來諗著中化係最差嫁啦,點知唔係喎,之前仲等我驚餐死呀!
以為又包尾添!!! 真係有d喜出望外呀!!!!!
不過個兩科數就真係死哂啦,唔合格就預左嫁啦,點知.............
包埋底呀!!! >_______<
仲要好低呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pure maths得廿幾,無做過long Q都算係咁嫁啦~
app maths二字都唔出頭呀!!!!!!!極大既打擊呀!!!!!!!!!!!!!
派完就即刻返屋企喊................
英文就唔洗講啦,不嬲都唔好嫁啦~~~
不過派完作文時,唔知點解心情好down,有d想喊,不過忍著左~~~

我唔想留班呀!!!! (因為我好大嫁啦,再留班就..........)
所以我要努力讀書呀,我知講係無用既,所以我要實行呀!!!!!!!!
首先,就係要改變一下依家既生活習慣呀!!!!!!!!!
跟著,就要還清d功課!!!!!!
然後,就要急起直追啦~~~~~~~~~~~~
我一定可以做到既!!!!!!!!!

仲有呀.....
誤會我既同學,佢同我講左一句野啦~~~~~
雖然得兩個字,就係"唔要",好過無呀! (我好開心呀)
跟著我又見到佢online呀!!!!!
有希望啦~~~~~~~~~~~~
yes!!!!

係呀!!!
團契愈黎愈少人返啦~~
有d失望呀!!!!!!!!
希望只係會等一次啦!!!!
~_____~