2004-01-27 13:34:00芬~

難以形容!!!

今日好早起身,因為要返學校傾app.既porject呀,但我地咩都無做過呀!
正確d黎講我呢個假期係咩功課都未做過呀,我都唔知我呢個假期做過d咩呀,
渾渾噩噩咁就過左啦~ @__@
睇黎呢兩日我都要係咁做功課先得呀! poor ~~~~~~~~~~

尋晚同d同學去睇戲,本來我都唔想去嫁,因為我驚面左左呀!
最後我都係去左,結果我好後悔,誤解我既同學一句說話都無同我講過,
好唔開心,仲有我覺得有d唔妥,好唔知點咁,佢地好以特登咁,好假呀,
想點呀????咪講囉,做咩要做埋d小動作呀,hate it very much!!!!!!!!!!!!!!!
我下次唔會再咁蠢去嫁啦,我只會蠢一次!!!!!!!!!!!!!!!!!

我又要同友人講一下"對唔著"啦~(好以成日得罪人咁)
大家既處事方法都唔同,希望你明白啦~

係呀!
尋日係喬兄生日呀!
我唔記得左打比你呀! >____^
祝你生日快樂,心想事成,入到大學呀!!!!!!!!!

仲有呀!
今日返學時,"於"到一個好古怪既啊伯呀!!!!!!!
嚇死我啦~
無啦啦撩我講野呀!
痴線嫁!!!!!!!!!!!!

講真呀!
呢幾日我既心情真係難以形容呀!!!!
好多野彈出黎,唔知點算好~
hang哂機咁,唔識點做好~
又唔知邊個可以比我傾訴~~~~
我覺得好無安全感呀,個個人都唔可信賴,
當我覺得那人可信時,才發覺原來唔係嫁,
又係我自己一廂情願,我真係無腦呀!!!!!!!!!!!!
我唔知可以做到d咩呀,淨係識驚同喊,好白痴呀!!!!
我真係唔知自己想點呀!!!!!!!!!!!!
有冇人可以話我知我應該點做呀?????????????
神呀!!!!!!!!!
救下我啦~
話比我知點好啦~
我求下你呀!!!!!!!! >___________<