2006-10-09 00:08:34β

【星馬之旅】完結篇

原本打算把整個行程圖文並茂地記錄下來的,可惜…最後…

還是草草地來個總結吧,希望有天我會重寫這未完的旅行分享,大家慢慢等吧,有拖沒欠的…


☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§

以下是從Helena那裡copy過去的,大家可以慢慢欣賞︰

26/5-30/5

我們的星馬之旅終於結束了,
全團23人,
我們佔了4個人,
其他的分為: 8人幫, 佛珠2夫婦, 一pair情侶,”爛達達”3人組, 師奶母女

係馬來西亞一落機就過雲頂,當時下大雨,又塞車,都有d飢寒交迫ga!而當地的導遊就開始佢的”健康講座”,之後的一連幾天都係…講講下,佢又想講雲頂的鬼古,想嚇死我咩?!

去到山腳仲要坐欖車上去,外面黑漆漆,乜都睇唔到(第2天坐番欖車下去先知原來外面的景色係咁靚,腳下有好多大樹,好似身在熱帶雨林當中~)就由第2日開始,天氣轉好,我地日日都曝曬,雖然有防曬,但都黑左(證明我地真係去過旅行!)

由雲頂過番吉隆坡時,導遊終於講鬼古,我只好聽mp3...但joanne好似聽得好開心,見到佢成日笑?!之後參觀了前首相官邸紀念館,摩里式火車站,獨立廣場,英雄紀念碑等...

由雲頂->吉隆坡->馬六甲->新山->新加坡,
每晚都要轉酒店,當然有d幾靚啦,例如:在吉隆坡的Berjaya Time Square Hotel全套房,可望到很多市內的建築物.但馬六甲的Riviera Bay Resort就住得唔太舒服,可能近海的關係,太過潮濕...

喝過肉骨茶,冬哥阿里,食過麵包雞...每天都定時進食,但最有特色的是娘惹餐~還有在新加坡時,有人”請”我地吃海南雞飯呢!

Joanne成功騙過同枱食飯的團友,
賢妻良母?
識得照顧我地?
但係房內呢...完全係2個人...我地叫呢個現象為” joanne的晚間煩躁症”
joking...joanne唔好生氣喎~

雖然今次係我地的畢業旅行,但似生活體驗多d~
不過玩得開心係真ga,
亦多謝佢地肯分享secrets,
下次你地想知乜,就真接問我啦,哈哈~

體會當地宗教文化方法:
1) 房內天1花板的arrow-朝聖方向(原以前是逃生方向...)
2) pray room- 1日pray 5次
3) toilet內的水喉
4) 建築物的”洋蔥頭”- 回教的特色

最難忘事件:
由新山過境到新加坡,有班馬拉人好似對我地不懷好意!之後我地團就發揮團隊精神,反團佢地!!!

我地仲玩左d無聊野,係酒店房內玩爭chair影相,hehee…某位同學成日都入唔到鏡!無聊完一輪先出去行街~

我地又去左歷險~話說我地唔認得路由酒店過番星光大道,咁我地見到有類似mtr咪想坐過去啦,點知語言不通,我用英語同個售票員講,佢唔明...佢又同我講d唔知咩文...之後我唯有同佢講”shops,food”...佢就指我地搭去邊個站,其實都唔知佢明唔明我地想去邊,只係博下ja,好彩最後都成功到達目的地!

最特出團友:師奶之首
原因:常常拉住其他人講野,又成日晒身家,扮晒代表!總之去到邊都聽到佢把聲,勁煩!佢又同佛珠老婆扮晒friend,去邊都孖住&”橋”手,睇到都想唔住想笑啊...到最後2日,連個導遊都忍唔住要串佢!

p.s. 回港時用了e通道,發揮了新id card的用處

☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§☆※§

看過這篇文章,就像重溫了四個月前的點滴一樣,竟然有點想哭的小感動,當日的畫面一一重現在腦海。這次旅行的意義,不僅在於畢業紀念。對於我們四個人來說,這次旅行就像一條線,把我們牽在一起,讓我們更了解對方,為我們開闢了一條道路,令我們成為更好的朋友。回想起旅行時所經歷的事情,感覺就像昨天才發生的那樣。希望這一切一切都能歷久常新。


Photo:回港前攝於新加坡機場