2004-10-05 10:08:50小菲比

千秋霸業

今個暑假我設定咗係一場硬仗,目標係:
先擊退敵軍,後堅守城池
再擴大領土,繼施行仁政
建仁德威望,創千秋霸業

仲引咗兩段<<孟子>>來提醒自己:
天將降大任于斯人也,必先
苦其心智,勞其筋骨
餓其體膚,空乏其身
行拂亂其所為
所以動心忍性,增益其所不能
希望做到君子正心,修身,齊家,治國,平天下

終於大功告成喇,本人嘅千秋霸業己經創建成!!!
我今個Summer嘅收獲真係好大,
我已經唔想再數有幾大,不過真係估唔到我會創下千秋霸業
除咗自己努力之外,當然仲有運氣同貴人們嘅十分俾面
我無言感激,亦覺得非常滿足,畢竟人係好應該知足先可以樂嘅

佢令我知道一樣對我好重要嘅事
就係:我唔係任何人嘅後備,唔係任何人嘅2nd choice,我係THE ONE!!
Brian都話: It’s important to know you are important

先兩日俾師姐報訓咗一個下晝,揾我同佢意見分享
我先發覺,佢只係離開咗學校4個月,但個人變咗好多
好現實,太現實;好矛盾,太矛盾;好氣勢凌人,太氣勢凌人…
奇怪,我諗我真係唔係好明佢諗緊乜
我淨係知道,我唔想好似佢咁,因為Pharmacy係我嘅理想

今個星期五,我決定要獎勵一下自己,
所以買咗機票去探辣椒仔,我好耐冇見佢喇….
辣椒仔話會帶我去好多地方,我好開心呀!!
突然就諗起天儒,又諗起呢首歌:

<<歲月如歌>>
抱着你,我說過如何一起高飛
這天只想帶走還是你
如從温往日遊記,但會否疲倦了嬉戲

天氣不似預期,但要走總要飛
道別不可再等你,不管有沒有機
給我體貼入微,但你手如明日便要遠離
願你可以留下共我曾愉快的憶記
當世事再沒完美,可遠在歲月如歌中找你

Munich,有你共我嘅足跡…

上一篇:塞翁

下一篇:一字記之曰